Regulamin
Regulamin określa warunki korzystania z serwisu znajdującego się pod adresem elektronicznym www.royalbox.pl
1. Słownik
Na potrzeby niniejszego Regulaminu poniższym pojęciom przypisuje się następujące znaczenie:
- Serwis internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.royalbox.pl.
- Usługodawca – ROYALBOX MARCIN OLESIAK z siedzibą w Gorzowie Wlkp. 66-400 przy ulicy Michała Kleofasa Ogińskiego 91, NIP 5992737395, REGON 521357440, telefon: +48 880 920 030, poczta elektroniczna: biuro@royalbox.pl .
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawną zawierająca umowę z Usługodawcą.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Produkt – 1. program dietetyczny, obejmujący co najmniej okres abonamentowy od poniedziałku do piątku lub od poniedziałku do niedzieli,składający się z 4 do 5 posiłków na każdy dzień, lub 2. konsultacja dietetyczna, lub 3. plan treningowy.
- Usługa – usługi elektroniczne świadczone przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu internetowego.
- Umowa – umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Usługodawcą za pomocą Serwisu www.royalbox.pl, której przedmiotem jest wybrany przez Klienta Produkt lub Usługa.
2. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu internetowego, zasady zawierania umów za pomocą Serwisu internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta i Usługodawcy oraz tryb odstąpienia od umowy i postępowania reklamacyjnego.
- Klient zobowiązuje się do korzystania z Serwisu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego oraz niniejszego Regulaminu.
- Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywania i przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych w celu realizacji usługi. Szczegółowe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez Usługodawcę określa POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU INTERNETOWEGO DZDIETA.
- Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę:
a) urządzenie z dostępem do sieci Internet,
b) przeglądarka internetowa obsługująca pliki Cookies oraz Java Script,
c) dostęp do poczty elektronicznej. - Klient ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą swojego dostawy usług internetowych.
3. Ogólne warunki świadczenia usług
- Usługodawca za pomocą Serwisu internetowego świadczy drogą elektroniczną następujące usługi:
a) prowadzenie Konta klienta w Serwisie,
b) umożliwienie składania zamówień na Produkty za pomocą Formularza zamówienia. - Usługi określone w ust. 1 są nieodpłatne.
- Umowa o świadczenie usługi, o której mowa w ust. 1 lit. a, zawierana jest z Klientem na czas nieokreślony w momencie dokonania przez niego poprawnej rejestracji w Serwisie internetowym za pomocą Formularza rejestracji.
- Umowa o świadczenie usługi, o której mowa w ust. 1 lit. b, zawierana jest z Klientem na czas oznaczony w momencie przystąpienia przez niego do wypełniania formularza oraz ulega rozwiązaniu z chwilą odstąpienia od wypełnienia formularza lub z chwilą przesłania wypełnionego formularza odstąpienia do Usługodawcy.
- Konto klienta w Serwisie internetowym może posiadać wyłącznie Klient, który dokonał poprawnej rejestracji.
- Rejestracja odbywa się poprzez prawidłowe wypełnienie i przesłanie Usługodawcy Formularza rejestracji. W trakcie rejestracji Klient podaje adres poczty elektronicznej (e-mail) służący do kontaktu z Usługodawcą, ustala hasło które umożliwia dostęp do Konta klienta.
- Aktywacja Konta klienta następuje po dokonaniu przez Klienta potwierdzenia rejestracji zgodnie z instrukcją zawartą w wiadomości przesłanej przez Usługodawcę na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas rejestracji.
- Klient upoważniony jest do posiadania wyłącznie jednego Konta klienta.
- Klient zobowiązany jest do korzystania wyłącznie z własnego Konta klienta.
- Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy oraz nieprzekazywaniu osobom trzecim danych umożliwiających dostęp do jego Konta klienta.
- Klient zobowiązany jest do posługiwania się w Serwisie internetowym jedynie danymi dotyczącymi jego osoby i zgodnymi ze stanem faktycznym, a w przypadku zmiany danych zobowiązany jest do dokonania ich aktualizacji w Serwisie
4. Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem umowy jest Usługa lub Produkt dostępne pod adresem www.royalbox.pl
- Zamówione posiłki dostarczane są w zamkniętych pojemnikach, które nadają się do podgrzania w kuchenkach mikrofalowych, lub plastikowych opakowaniach, które posiadają zamknięcie wieczkiem. Na każdym pojemniku naklejona jest informacja zawierająca: nazwę, sposób przechowywania. Pojemniki dostarczane są w torbie papierowej z danymi Klienta zawierającymi: imię, nazwisko, adres, numer telefonu.
- Ceny poszczególnych posiłków lub ich zestawów, obowiązujące w dniu złożenia danego Zamówienia, określone są w zakładce Cennik na stronie internetowej www.royalbox.pl.
5. Zakup produktu
- Zamówienie Produktu następuje poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji przez Klienta:a) przy wykorzystaniu opcji „dodaj do Koszyka” na stronie internetowej www.royalbox.pl. z zastrzeżeniem, iż z metody tej mogą korzystać jedynie Klienci posiadający aktywne Konto klienta,
b) telefonicznie w godzinach 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku: pod numerem telefonu +48 880 920 030
c) podczas spotkania z dietetykiem Usługodawcy po uprzednim umówieniu terminu pod numerem telefonu +48 880 920 030 - Usługodawca udostępnia następujące rodzaje Produktu:1. Dieta odchudzająca
2. Dieta zbilansowana
3. Dieta sportowa - Dodanie nowych Produktów opisanych w ust. 2 nie stanowi zmiany Regulaminu.
- W celu złożenia zamówienia opisanego w ust 1, Klient dokonuje wskazania Produktu oferowanego przez Usługodawcę, określając rodzaj programu dietetycznego, kaloryczność posiłków wchodzących w skład Produktu, okres czasu przez który Produkt będzie dostarczany (Okres abonamentowy) oraz czy Produkt będzie dostarczany w weekendy Poza wskazaniem Produktu, Klient podaje także dane niezbędne do realizacji zamówienia: imię, nazwisko, adres dostawy, adres mailowy, numer telefonu.
- Po otrzymaniu zamówienia Usługodawca przesyła Klientowi drogą elektroniczną na podany podczas składania zamówienia adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Z chwilą otrzymania wiadomości przez Klienta dochodzi do zawarcia Umowy.
- Wiadomość potwierdzająca zamówienie zawiera ustalone warunki zamówienia, a w szczególności ilość oraz rodzaj Produktu, całkowitą cenę do zapłaty (wraz z kosztami dostawy jeżeli dotyczą) oraz informację o przewidywanym czasie dostawy Produktu.
- Klient ma prawo do zgłoszenia zastrzeżeń co do treści zawartych w potwierdzeniu zamówienia w ciągu 18 godzin od otrzymania wiadomości od Usługodawcy na adres: reklamacje@dzdieta.pl. Niezgłoszenie zastrzeżeń w zakreślonym terminie jest równoznaczne z akceptacją warunków zamówienia.
6. Płatność za zamówienie
- Klient może dokonać zapłaty za złożone Zamówienie przelewem bankowym na rachunek bankowy:
93 1090 1900 0000 0001 4986 6624 lub gotówką na spotkaniu z dietetykiem, zgodnie z wysłanym drogą mailową rozliczeniem złożonego zamówienia. - Za dzień płatności uważany jest dzień uznania rachunku bankowego Usługodawcy kwotą należności za dane Zamówienie lub dzień pokwitowania odbioru gotówki.
- Usługodawca wstrzymuje się z realizacją Zamówienia do otrzymania zapłaty za dane Zamówienie.
- W celu przyspieszenia realizacji Zamówienia Klient może wysłać drogą mailową na adres zamowienia@royalbox.pl bankowe potwierdzenie dokonania płatności.
- Usługodawca w związku z §2 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących zwolniony jest z wydawania Klientowi paragonu fiskalnego. Na życzenie Klienta po otrzymaniu stosownych danych Usługodawca wystawia fakturę VAT.
7. Warunki realizacji zamówienia i dostawy
- Zamówienia złożone do piątku danego tygodnia do godz. 15.00 będą realizowane od poniedziałku następnego tygodnia, z uwzględnieniem postanowień punktu 6.
- W przypadku weekendów Zamówienia dostarczane są na dwa dni: sobotę i niedzielę.
- Dostawy nie odbywają się w niedziele, święta oraz dni wolne od pracy. W przypadku Świąt Bożego Narodzenia, Świąt Wielkanocnych oraz długich weekendów Usługodawca planuje dostawy w innym systemie, niż standardowo informując o zmianach Klienta odpowiednio wcześniej, poprzez umieszczenie informacji w Serwisie internetowym.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia w następujących przypadkach:a) złożenia zamówienia w sposób nieprawidłowy, uniemożliwiający jego realizację;
b) braku dokonania płatności za zakupiony Produkt w terminie 48 godzin;
c) rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu;
d) Jeżeli usługodawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia w podanych przez klientach godzinach. - Dostawa Produktu jest dokonywana przez Usługodawcę na adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
- Dostawa Produktu odbywa się o czasie uzgodnionym z Klientem w godzinach porannych ale nie później niż do godziny 10.00.
- Koszt dostawy Produktu na obszarze oznaczonym na mapie umieszczonej w Serwisie internetowym jest wliczony w cenę Produktu określonego w „Cenniku” dostępnym na stronie Serwisu internetowego. W przypadku złożenia zamówienia z dostawą poza oznaczony obszar koszt dostawy zostanie ustalony z Klientem indywidualnie.
- Klient otrzymuje rabat za odbiór własny zamówionych Produktów. Informacja o wysokości rabatu znajduje się w Serwisie internetowym.
- Klient ma prawo do jednorazowego wstrzymania dostaw w trakcie trwania wykupionego okresu abonamentowego po wcześniejszym telefonicznym lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres: biuro@royalbox.pl powiadomieniu Usługodawcy. Informacja o wstrzymaniu dostaw powinna zostać zgłoszona z wyprzedzeniem 2 dni roboczych do godziny 11.00. Okres abonamentowy zostanie przedłużony o ilość dni, w których doszło do wstrzymania dostawy.
- Złożenie Zamówienia za pośrednictwem Serwisu internetowego jest równoznaczne z akceptacją zaproponowanych przez Usługodawcę składników Produktów. W razie gdy Klient posiada dolegliwości zdrowotne, w tym alergie pokarmowe i inne choroby lub dolegliwości, wymagające eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów, złożenie zamówienia wymaga uprzedniej konsultacji dietetycznej, która pozwoli zindywidualizować Produkt.
- Zrealizowanie zamówienia z uwzględnieniem informacji przekazanych przez Klienta, o których mowa w ust. 10 powyżej, nie stanowi przyjęcia odpowiedzialności Usługodawcy za ewentualne niekorzystne samopoczucie Klienta lub reakcję organizmu.
- W razie nieodebrania przez Klienta Zamówienia z powodu nieobecności osoby upoważnionej do odbioru Zamówienia, lub innych okoliczności, nie zgłoszonych z trzydniowym wyprzedzeniem, przedmiot Zamówienia uważa się za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części przypadającej na dany dzień, lub zgłaszania innych roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia.
- W sytuacji wystąpienia siły wyższej powodującej utrudnienie lub uniemożliwienie dostawy, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Produktu, a Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty ani odszkodowania.
8. Odstąpienie od umowy
- W przypadku umów o świadczenie drogą elektroniczną usług opisanych w punkcie 3 ust. 1 oraz w punkcie 4 z ograniczeniem do konsultacji dietetycznej i programu treningowego Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
- Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 1 może odbyć się bez ograniczeń czasowych ze skutkiem natychmiastowym i bez podawania przyczyny. W celu odstąpienia od umowy należy przesłać stosowne oświadczenie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa uważana jest za niezawartą.
- Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 Klient może złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca informuje, iż Klientowi będącemu Konsumentem zgodnie z art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o której mowa w art. 27 wskazanej ustawy, której przedmiotem jest program dietetyczny.
9. Postępowanie reklamacyjne
- W razie niezgodności przedmiotu Zamówienia lub sposobu jego realizacji ze złożonym Zamówieniem lub niniejszym regulaminem, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres biuro@royalbox.pl.
- Rozpatrywana jest reklamacja, która:a) złożona jest przez Klienta na odpowiedni adres,
b) zawiera przyczynę złożenia reklamacji oraz ewentualnie określa zakres działań, których wykonania Klient oczekuje,
c) zawiera aktualne dane Klienta: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, adres zamieszkania lub adres odbioru Produktu, numer telefonu. - Reklamację uważa się za złożoną z chwilą wysłania na adres biuro@royalbox.pl.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 48 godzin. W razie uwzględnienia lub nieuwzględnienia reklamacji Usługodawca poinformuje Klienta telefonicznie bądź drogą mailową.
- W przypadku uwzględnienia Reklamacji Usługodawca poinformuje Klienta o możliwości wymiany Produktu z danego dnia roboczego bądź rekompensaty za niewywiązanie się z Zamówienia.
- W razie nieuwzględnienia Reklamacji z przyczyn leżących po stronie Klienta lub niezwrócenia przez Klienta w nienaruszonym stanie reklamowanego posiłku lub posiłków przedstawicielowi Usługodawcy, który dostarczył Klientowi posiłek lub posiłki celem wymiany, Klient będzie zobowiązany do zapłaty za dostarczony posiłek lub posiłki w kwocie zgodnej z aktualnie obowiązującym cennikiem Usługodawcy.
10. Odpowiedzialność usługodawcy
- Usługodawca nie podnosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Serwisu internetowego wywołane z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności awarią sprzętu lub niedozwoloną ingerencją osób trzecich.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za poniesione przez Klienta szkody spowodowane korzystaniem przez niego z niezabezpieczonego i nieposiadającego ochrony antywirusowej urządzenia, za pomocą którego łączy się z siecią Internet.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zablokowania Konta klienta w przypadku naruszania przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, korzystania z Serwisu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem lub z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. Blokada Konta klienta następuje na okres jednego miesiąca.
- W przypadku gdy Klient po zablokowaniu Konta klienta w dalszym ciągu dokonuje naruszeń, o których mowa w ust. 3, Usługodawca zastrzega sobie prawo do usunięcia Konta klienta, po wcześniejszym zawiadomieniu Klienta.
- Blokada bądź usunięcie Konta klienta nie powoduje przerwania lub zawieszenia realizacji zamówienia zgodnie z Okresem abonamentowym.
11. Postanowienia końcowe
- Autorskie prawa majątkowe do wszelkich elementów graficznych oraz rozwiązań technicznych zastosowanych w Serwisie przysługują wyłącznie Usługodawcy.
- Zabronione jest kopiowanie, powielanie lub wykorzystywanie chociażby w części treści Serwisu bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy.
- Podczas korzystania z Serwisu zabrania się Usługobiorcom w szczególności:a) publikacji w Serwisie treści wulgarnych, wzbudzających rasizm, prześladowanie z przyczyn etnicznych, narodowościowych, religijnych, promujących lub sprzyjających przestępczym działaniom, naruszających prawa własności intelektualnej osób trzecich, obraźliwych lub stanowiących naruszenie innych dóbr prawnie chronionych,
b) publikacji w Serwisie informacji nieprawdziwych, wprowadzających w błąd,
c) wykorzystywania Serwisu do zakładania klubów, stowarzyszeń, ich reklamowania oraz namawiania Usługobiorców do przejścia lub odwiedzin innych stron internetowych o działalności zbliżonej do prowadzonej przez Usługodawcę, bez zgody Usługodawcy. - Niniejszy Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie Serwisu w formie elektronicznej umożliwiającej jego pobieranie, utrwalanie oraz drukowanie.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. Zmiany wchodzą w życie z upływem 14 dni od ich publikacji.
- W przypadku braku akceptacji zmian w Regulaminie Usługobiorca posiadający Konto uprawniony jest do wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez przesłanie właściwego oświadczenia na adres Usługodawcy.
- Klient będący konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń w drodze mediacji lub sądu polubownego. Niezależnie od tego Klient może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Wszelkie niezbędne informacje można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl.
- Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu według wyboru Klienta zgodnie z właściwymi przepisami prawa polskiego.
- Załączniki do Regulaminu stanowią integralną część.